default_mobilelogo
    1. rhna
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011
    Γειά σας!
    Έκανα υπέρηχο διακολπικό και ο γιατρός μου είπε ότι έχω λίγο υγρό στο δουγλάσσειο, αλλά μου είπε ότ δεν είναι κάτι ανησυχητικό και ότι μάλλον έκανα ωορρηξία. Όμως παίρνω αντισυλληπτικά χάπια εδώ και 2 χρόνια. Υπάρχει περίπτωση να έκανα ορρηξία με αντισυλληπτικά? Ο γιατρός μου είπε ότι κάποιες φορές μπορεί να κάνεις ωορρηξία ενώ παίρνεις αντισυλληπτικά.Ποιά είναι η γνώμη σας?
    Αν δεν είναι από την ωορρηξία είναι ανησυχητικό αυτό το υγρό? Από τι μπορεί να δημιουργηθεί? Τί μου προτείνεται?
    Ευχαριστώ!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητ'η  Φίλη!
    ΄΄Λιγο  υγρό΄΄  ... Μαλλον  ήταν  τοσο λιγο  που  ήταν  πραγματι  αμελητέο  και ο γιατρός σου δεν το έδωσε -  πολυ σωστά - σημασια..   Οπως και να εχει:΄΄ καλού -κακού΄΄     θα το  το ξαναελέγξεις - ας  πουμε  ετσιθελικά -  σε 1 μηνα,,
    Για το αντισυλληπτικο και την  ωοθυλακιορρηξία: εν  ταξει,  αλλά  πρέπει ναειναι  εξαιρετικά σπανιο κι εν πασει περιτπωσει, ακομη ενας λογος για να  το ξαναδεις..
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Ευχαριστώ πολύ γιατρέ. Θα ακολυθήσω την συμβουλή σας.
    Αλλά επειδή ανησύχησα, εκτός από την ωορηξία που είναι φυσιολογικό να συγκεντρώνεται υγρό στο δουγλάσσειο, για ποιους άλλους λόγους μπορεί να συμβεί αυτό?
    Ευχαριστώ!
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Κοιταξε, καλη  μου...Δεν απαντουμε σε απορίς του ειδους  ΄΄τι μπορεί  ν α προξενεί   τον πονοκεφαλο  μου;΄΄, επειδή   μονον προβληματα  θα δημιουργήσουμε...
    Στο συγκεκριμενο  θεμα: Πιθανότατα  τιποτε δεν συμβαίνει..  Δεν ανησύχησε ο γιατρός σου, δεν  ανησυχώ εγώ, ανησυχεις εσύ.. Ο  καλλιτερος τρόπος να σε καθησυχασουμε, ειναι   το  ξαναδουμε...
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!