default_mobilelogo
    1. Νικολέτα92
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011
    Γεια σας....Θα ηθελα να ρωτησω κατι πανω σε αυτο το θεμα...
    Εδω και 3 μηνες παιρνω yasmin...τον 1ον μηνα ηταν ολα φυσιολογικα...τον 2ον μηνα αφου σταματησα στην 21η μερα τα yasmin την επομενη μερα ηρθα σε επαφη με τον φιλο μου χωρις να εχει καποια προφυλαξη και χωρις να τελειωσει μεσα μου...την μερα που ηρθαμε σε επαφη μου ηρθε περιοδο μετα απο καποιες ωρες...μετα απο αυτο ειχα κατι σαν αναναγουλες συχνες...καθημερινα θα ελεγα...τωρα ειμαι στον 3ο μηνα που παιρνω τα yasmin και περιμενω περιοδο την αλλη βδομαδα και εξακολουθο να εχω αναγουλες οχι ομως οπως τον προηγουμενο μηνα...αραιες θα ελεγα και για λιγο...υπαρχει περιπτωση εγκυμωσινεις?τι μπορει να φταιει??μηπως φταινε και τα χαπια??
     
    ΕΕυχαριστω εκ των προτερων....
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο από τα 21 χάπια της συσκευασίας, εγκυμοσύνη δεν υπάρχει.
    Το πιθανότερο, να είναι παρενέργεια από τη λήψη των αντισυλληπτικών, η οποία θα περάσει σταδιακά.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
     Σας ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σας..
    Θα ήθελα να κάνω άλλη μια ερώτηση.Σε περίπτωση εγκυμοσύνης και ενώ παίρνω αντισυλληπτικά δεν θα
    είχα κανονικά καθυστέρηση?ή έστω δεν θα είχα την ίδια ροή.?
    Δεν έχω παραλήψει ποτέ χάπι,πάντα τα παίρνω στην ώρα μου απλά επειδή τον πρώτο μήνα δεν είχε 
    παρουσιαστεί καμία παρενέργεια και ξεκίνησαν απότομα οι αναγούλες.Και αν είναι από τα χάπια πότε θα 
    φύγουν?Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν υπάρχει φόβος εγκυμοσύνης?Να μην ανησυχώ άδικα?
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Για να είσαι πιο ήρεμη, μπορείς να κάνεις ένα τεστ κυήσεως.
    Να επιμείνω στην άποψή μου, στηριζόμενος στην περιγραφή σου, ότι τα συμπτώματα, σταδιακά, θα υποχωρήσουν.
    Άλλωστε, η λήψη αντισυλληπτικών, κυρίως, γίνεται για αποφυγή εγκυμοσύνης.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Στην χρήση αντισθλληπτικών υπάρχει πάλι πιθανότητα καθυστέρησης της περιόδου σε πιθανή εγκυμοσύνη?Από
    περιέργεια ρωτάω..Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Πραγματικά βοηθάτε πολλούς με αυτόν τον τρόπο.
    Ελπίζω να μην έχω γίνει φορτική.Σας ευχαριστώ και πάλι..!!
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Να μη γινόμαστε κουραστικοί σε αυτούς που μας διαβάζουν.
    Με την σωστή λήψη αντισυλληπτικών, δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης.
    Η όποια καθυστέρηση προκύψει δεν οφείλεται σε εγκυμοσύνη.
    Ελπίζω να κλείσαμε αυτό το κεφάλαιο.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Ειμαι 21 ετων.προσφατα επισκεφθηκα τον γυναικολογο μου κ συζητησαμε το θεμα της αντισυλληψης.Ηθελα να ξεκινησω την ληψη αντισυλληπτικων χαπιων λογω μακροχρονιας σχεσης που διατηρω ομως δεν με αφησε λογω ιστορικου καρκινου στην οικογενεια,κ του οτι ειμαι καπνιστρια καθως και με μερικα κιλα παραπανω!Το δεχθηκα διοτι ακουγονται πολλα για τα αντισυλληπτικα και τις παρενεργειες τους αλλα το θεμα της ανεπιθυμητης εγγυμοσυνης με απασχολει πολυ.Δεν θελω να φτασω ποτε σε φαση ανεπιθυμητης εγγυμοσυνης καθοτι σε τετοια ηλικια η εκτρωση ειναι η μονη λυση και αυτο ειναι κατι κατα των πιστευω μου.Δεν συζητησαμε για αλλους τροπους αντισυλληψης και αυτο ειναι που με βασανιζει..ανησυχω πολυ που δεν ξερω πως να προφυλαξω απ ο μονη μου τον εαυτο μου διοτι η χρηση προφυλακτικου ειναι δυσλειτουργικη απο τον συντροφο μου..οργανικα παντα.Εχω διαβασει για ολους σχεδον τους τροπους αντισυλληψης αλλα δεν ξερω τι να κανω και ποιος απο ολους αυτους μου ταιριαζει..αν μπορειτε να με συμβουλευσετε θα ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων..
     
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 6
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Η χρήση αντισυλληπτικών και η χρήση προφυλακτικού είναι οι δύο πιο ασφαλείς μέθοδοι για αποφυγή ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης.
    Αν δεν σου επιτρρέπει ο γιατρός σου τη λήψη αντισυλληπτικών, δε μένει παρά η χρήση προφυλακτικού.
    Θα μιλήσεις με τον σύντροφό σου αλλά και με το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 7
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Καλησπερα σας, 
    Θα ηθελα να σας ρωτησω αν μπορει να προκυψει καποιο προβλημα απο ταυτοχρονη ληψη του αντισυλληπτικου χαπιου και του χαπιου υποκαταστασης Τ4 του θυρεουειδους κατα την ιδια ωρα της ημερας! Σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για την απαντηση σας!!
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 8
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Από όσο γνωρίζω, το χάπι για το θυρεοειδή, πρέπει να το παίρνεις νηστική και για 2 ώρες να μην συνδυάζεις τη λήψη κάποιου άλλου χαπιού, ούτε του αντισυλληπτικού, για να έχει δράση η υποκατάσταση της λειτουργίας του θυρεοειδή.
    Ρώτησε σχετικά και τον ενδοκρινολόγο.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 9


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!