default_mobilelogo
      Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας!!! Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τα αντισυλληπτικά yasminelle και τις αντιβιώσεις.Από τον Δεκέμβριο κάθε φορά που είχα επαφή με τον φίλο μου,πάντα με προφυλακτικό, μετά από μερικές μέρες είχα κυστίτιδα.Ο γιατρός μου μου συνέστησε ένα είδος χημειοπροφύλαξης μετά από 2 θεραπείες με χάπια αντιβίωση για τις κυστίτιδες : να παίρνω ένα χάπι νοροσίν των 400 μετά την επαφή ανά 24 ώρες.Εγώ παράλληλα για να ρυθμίσω τον κύκλο μου έπαιρνα και τα yasminelle.Κάθε φορά λοιπόν που είχα επαφή χρησιμοποιούσαμε προφυλακτικό,έπαιρνα τα αντισυλληπτικά και ένα χάπι αντιβίωσης νοροσίν.Θα ήθελα να μάθω αν μειώνεται η δράση του αντισυλληπτικού λόγω του νοροσίν.Είχαμε ένα ατύχημα χθές με το προφυλακτικό και έχω ανησυχήσει.Δεν έσπασε,το ελέγξαμε,απλώς βρήκαμε υγρά στη βάση του πέους και δεν ξέρουμε αν είναι σπέρμα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων ....
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή  Φίλη !
    Λεγεται,  ότι  η αντιβιωση  μπορει να επηρεάσει την αντισυλλητική  ικανότητα του  χαπιού , κατά την διαρκεια της θεραπείας ...
    Ειμαι  για δεκαετιες στην ειδικότητα ... Κατι τέτοιο, πάντως  δεν  ειδα  ποτέ... Δεκάδες τηλεφωνέματα που  αφορούσαν παρόμοια συμβάματα, παρέμειναν  πάντα   χωρίς δυσάρεστε εκπλήξεις ... Μην φοβάστε ..
    Π.Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!