default_mobilelogo
      Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      2.9K διαβάστηκε
    Καλησπέρα. Είμαι 22 ετών και πέρυσι το Σεπτέμβρη περίπου αποφάσισα με μεγάλη αισιοδοξία να χάσω κάποια κιλά. Έχω ύψος 1.74 και τότε ζύγιζα 67 κιλά. Για λόγους που δεν μπορώ να εξηγήσω οδηγήθηκα στη βουλιμία και τελικά έφτασα να ζυγίζω 51 κιλά. Ως αποτέλεσμα έχω αμηνόρροια από πέρυσι το Νοέμβρη. Αυτή τη στιγμή είμαι 55 κιλά στα οποία θεωρώ πως θέλω και να παραμέινω καθώς και σε φάση που ξεπερνάω τις βουλιμικές τάσεις. Έχω επισκευθεί γυναικολόγους στους οποίους δεν έχω εκμυστηρευτεί την αιτία της αμηνόρροιας οι οποίοι μου πρότειναν τη χρήση Primolut Nor για επαναφορά της περιόδου. Η αλήθεια είναι πως υπήρξαν έκτοτε 3 περίοδοι αλλά μόνο μετά την πρόσληψη των φαρμάκων. Έχω κάνει επίσης ορμονικές εξετάσεις στις οποίες όλα δείχνουν πολύ φυσιολογικά. Επίσης τους τελευταίους μήνες παρατηρώ την εμφάνιση κάποιων σπυρακίων με πύον στην περιοχή του αιδοίου τα οποία φεύγουν σύντομα αλλά βγαίνουν άλλα. Θα μπορούσαν να είναι παρενέργειες των χαπιών? Τι προτείνετετε να κάνω για να επαναφέρω την περίοδο μου? Ελπίζω η απουσία της να μη μου δημιουργήσει κάποιο σοβαρο πρόβλημα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Αγαπητή  Φίλη!
    Η αιτια  της  αμηνορροιας  εχει να κανει  κατά  πασα πιθανοτητα  με  την απωλεια βαρους.. Αν αυτή  δεν  αποκατασταθει,  δεν υπάρχει ελπιδα  μονιμης επαναφοράς της.. θα  έρχεται μονον   με χάπια  και  μονον  για  τα διαστηματα που θα τα παιρνεις..να τρονισω,  ότι  τα;σπυθρακια π ου περιγραφεις, δνε  οφείλοντια στα χάπια  που σου χορήγησαν,
    Το προβλημα τετοιων  περιστατικών ειναι  γενικότερο  και  χρειάζεται  και ψυχολογικη στηριξη (ειδκός!)  μεχρι  να   αναταχθεί..  Δεν βοηθουν  μονον  παραιναίσεις και  καλη προθεση.
    Φιλικά
    Π.Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!