default_mobilelogo
      Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010
      1 Απαντήσεις
      3.4K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας,..

    Εδώ και 13 ημέρες παίρνω αντιβίωση augmentin 1000mg. Έχω παρουσιάσει ερυθρότητα στην περιοχή των γεννητικών οργάνων (κυρίως όμως στην περιοχή του πρωκτού) η οποία όμως είχε εμφανιστεί 2-3 ημέρες πριν ξεκινήσω την αντιβίωση. Τα συμπτώματα μου είναι μόνο ερυθρότητα και μερικές φορές με την επαφή με το χαρτί υγείας σαν να ματώνει κάπως. Το έχω ξαναπαρουσιάσει 2-3 φορές στο παρελθόν και η διάγνωση του γιατρού ήταν απλός τοπικός ερεθισμός λόγω χαρτί υγείας + σερβιετάκια + στενά τζιν καθημερινά και μου είχε συνταγογραφήσει την κρέμα VERDAL για τοπική χρήση (να σημειώσω ότι εκτός από την εξέταση είχα κάνει κάθε φορά και κολπική καλλιέργεια και δεν έδειξε μύκητες). Η αλήθεια είναι πως και τώρα αν δεν έπαιρνα την αντιβίωση δεν θα ανησυχούσα, αλλά προβληματίζομαι μήπως λόγω αντιβίωσης είναι μύκητας. Λείπω για δουλειές στην επαρχία και δεν είναι εύκολο να πάω άμεσα στον γυναικολόγο μου. Μπορείτε με αυτή την περιγραφή να μου δώσετε κάποια απάντηση; Τα συμπτώματα είναι μόνο αυτά που σας ανέφερα χωρίς να έχω παρατηρήσει κάτι άλλο πχ. υγρά, οσμές, φαγούρα κτλ. Τέλος, να σας αναφέρω ότι παίρνω 1 χάπι ultra levure καθημερινά και ένα γιαούρτι μέρα παρά μέρα έτσι όπως μου υπέδειξαν για να μην αναπτυχθούν μύκητες.

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας καθώς και για το υπέροχο forum σας που με έχει βοηθήσει με τις συμβουλές του άπειρες φορές,
    Μαρία
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Μπορείς να βάλεις την κρέμα που είχες χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν, αφού πρώτα πλυθείς με ένα αφρόλουτρο με ουδέτερο PH.
    Το πιθανότερο, ότι δεν πρόκειται για κολπίτιδα από την αντιβίωση.
    Με την πρώτη ευκαιρία, να σε δει και ο γυναικολόγος σου, για τον ετήσιο έλεγχο.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!