default_mobilelogo
      Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010
      1 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    Καλησπέρα γιατρέ.

    Πρίν 1 χρόνο περίπου (Σεπτέμβρης του 2009) έκανα για πρώτη φορά χρήση Norlevo, χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια.
    Δυστυχώς σήμερα (11/11/2010) αναγκάστηκα να ξανακάνω χρήση του σκευάσματος λόγω "ατυχήματος" με το σύντροφό μου και είμαι ιδιαίτερα ανήσυχη για τα παρακάτω:

    1.Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σοβαρών άμεσων συμπτωμάτων οποιασδήποτε φύσης λόγω της 2ης χορήγησης; (παρόλο που έχουν παρέλθει 14 μήνες)

    2.Υπάρχει κίνδυνος μακροπρόθεσμης επιβάρυνσης του οργανισμού; (γυναικολογικά προβλήματα, δυσκολία στη σύλληψη, στειρότητα κλπ)

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας,
    Λ.Φ.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Η ερώτηση απαντήθηκε.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!